Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Ryan Obama Leet

Av Celina Lindgren - 26 april 2015 15:39

Hej det här är mitt första inlägg. Nu kan ni börja följa mig och mitt liv för jag är jävligt tråkig.

Har haft tusen bloggar och glömt namn på de, nystart i livet här.


 
Vi alla sörjer för att det är omval och Obama inte längre kan vara president. Så gjorde en drömpresident till min man. Här har vi Ryan Hart, hans jävla ris, Mozart och en liten ballong som visar hur nördig han är.

Vi ska hålla oss till lagarna också, och jag tog kattbilden HÄRIFRÅN.

 
 
Inge Vinge

Inge Vinge

26 april 2015 19:50

Det är aldrig försent att börja om! Gäller även Skellefteå AIK som missade guldet i år. Ser att du är från Burträsk, så givetvis så var du där? och hejade fram laget trots förlusten mot Växjö.

Jag har för mig att jag campat i närheten av Burträsk och där fanns ett fik med levande påfågel...

Spännande att du började första inlägget med Obama...ja han har det inte lätt over there och får utstå en hel del kritik trots allt han gjort för landet...

http://anslagstavlan.bloggplatsen.se

Celina Lindgren

29 april 2015 10:56

Du har så rätt så IngeVinge! Förlusten kommer bara stärka oss till nästa sm-år! Jag hejade så gott jag kunde. :)

Påfågeln fanns där ja,tyvärr tror jag inte att de har kvar den längre. Dock några höns!

En bättre president kommer vi inte kunna få, fy skam att man inte får välja honom mer än åtta år.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards